מעטים יחלקו על כך כי האינסטגרם שינתה את עולם הפרסום באינטרנט. עד שהגיע האינטרנט הרי שפרסום ברשת זו היה פחות יעיל ואפקטיבי. כיום לרוב האנשים יש חוסם פרסומות ואם הם לא חוסמים את הפרסומות אזי הם פשוט מתעלמים מהם. פרסומות באתרי אינטרנט כמעט ואינן משתלמות ומעטים האנשים אשר מקליקים עליהם. זהו הסוד הגלוי של עולם הפרסום באינטרנט והוא מוביל לכך כי הפרסום באינטרנט כמעט ולא מביא לתוצאות. זוהי בעיה קשה שאיתה החברות העסקיות וחברות הפרסום היו צריכים להתמודד ולנסות לפתור אותה. לכאורה לא הייתה תשובה למפרסמים אבל אז נכנסה האינסטגרם לחיינו. הפרסום באינסטגרם הוא פרסום סמוי באמצעות תמונות שבהן מובילי דעת הקהל משתמשים במוצרים באופן סמוי. כך העוקבים של אנשים אלו רואים את המוצרים ולא מתעלמים מהם ועל כן ניתן לומר כי הפרסום באינסטגרם הוא היעיל ביותר. בכדי שיפנו אלינו לפרסם מוצרים לא די שיהיו לנו 500 עוקבים באינסטגרם ואת זאת אנחנו צריכים לזכור.

500 עוקבים באינסטגרם – כמה עוקבים אני צריך בכדי לפרסם?

אז אם לא די שיהיו לנו 500 עוקבים באינסטגרם עולה השאלה כמה עוקבים צריכים להיות לנו בכדי שנפרסם ברשת זאת? מהו מספר הקסם שבאמצעותו המפרסמים פונים אלינו ומציעים לנו לפרסם את מוצריהם? התשובה היא שאתם צריכים שיהיה לכם כמה עשרות אלפי עוקבים וזאת בכדי שחברות הפרסום יציצו לכיוונכם. כמובן שעל העוקבים הללו להיות אמתיים לחלוטין ולא פיקטיביים וזאת בכדי להבטיח כי הפרסום יהיה יעיל. ככל שיהיה לכם יותר עוקבים כך תזכו לסכומים יותר גדולים מחברות הפרסום וכך תוכלו להתפרנס מעבודה זו.

500 עוקבים באינסטגרם – זכרו כי חברות הפרסום משלמות סכומים גדולים

זכרו כי אם יש לכם הרבה יותר מאשר 500 עוקבים באינסטגרם אתם יכולים להרוויח סכומים מאוד גדולים על פרסום המוצרים. למעשה ישנם אנשים המתפרנסים רק מפרסום באינסטגרם ומפיתוח של רבת חברתית ואת זאת אתם צריכים להפנים ולהבין. על כן יש כל כך הרבה אנשים המשקיעים בחשבון האינסטגרם שלהם ועושים הכול בכדי להגיע למספר עוקבים רב.