חשבונות אינסטגרם רבים נמצאים במרדף יום יומי על איך להפוך להיות החשבון אשר מפרסם את התמונה עם הכי הרבה לייקים באינסטגרם . כמו רשתות חברתיות אחרות, גם רשת האינסטגרם גורפת כיום כמות צפיות רבות של גולשים רבים והופכת פופולארית בקרב בני נוער ומבוגרים כאחד בתור פלטפורמה שבה הם יכולים לחשוף את חיי היום יום שלהם, להראות את האהבה שלהם, להראות את חיית המחמד שלהם, את הגוף עליו הם עובדים חודשים רבים בחדר כושר ואת העבודה שלהם, את החופשה שלהם, או סתם רגעים מהחיים שלהם. המשותף לכל אותם אנשים ופוסטים הוא המרדף אחרי כמות לייקים גבוהה ולכן החלטנו להציג בפניכם את המדריך איך להשיג לייקים רבים לפוסטים שלכם.

תמונה באיכות גבוהה.

אל תתפשרו על תמונה שאותה צילמתם ממכשיר טלפון סלולרי באיכות נמוכה, נסו להשיג תמונה באיכות גבוהה, להשתמש במצלמה מקצועית עם עדשה מקצועית אשר תאפשר לכם להשיג תוצאה של איכות מקסימלית.

חפשו את הרגע המתאים לתמונה מנצחת.

זה יכול להיות רגע הכי סתמי במהלך היום שלכם שבו הכלב שלכם עושה משהו מצחיק או נמצא בפוזה חמודה וזה יכול להיות הנוף שנשקף לכם ממרפסת המלון של האי הבודד בו אתם שוהים כעת במלדיביים. חפשו את הרגע שאותו אתם רוצים לשתף עם העולם ולהראות כמה הוא קסום על ידי תוספות מרעננות לתמונה כמו למשל אם אתם יושבים על שפת בריכה אז תוסיפו את לתמונה את כוס הקוקטייל שאתכם או אתם בחופשת סקי אז תוסיפו לתמונה את הפסגות המושלגות שנמצאות מאחוריכם.

תיוגים

אם סתם תעלו תמונה הסיכוי שמי שלא עוקב אחריכם באינסטגרם לא יראה את אותו פוסט. על מנת שהפוסט יגיע לכמה שיותר אנשים וגם יזכה אותם בלייקים ועוקבים חדשים דאגו לעשות לו כמות גדולה של תיוגים רלוונטיים לנושא של התמונה ולנושאים חמים אחרים אשר מושכים תשומת לב גבוהה של יתר הגולשים וכאשר גולשים יחפשו תמונות עם תיוג שקשור באחד הנושאים שתייגתם הפוסט שלכם יהיה ברשימה של כל התמונות שיעלו לאותו אדם.

התמונה עם הכי הרבה לייקים באינסטגרם