תשאלו נער או נערה בני חמש עשרה כמה שנים קיימת רשת האינסטגרם וסביר להניח כי הם יגידו לכם כי הרשת קיימת מאז שהם נולדו. ובאמת מבלי לבדוק את הנתונים נראה כי רשת האינסטגרם קיימת פה מאז ומתמיד. העובדה כי כל כך הרבה ישראלים משתמשים ברשת זו והעובדה כי אין מפורסם המרשה לעצמו להיות ללא חשבון אינסטגרם גורמת לנו לחשוב כי הרשת הייתה קיימת מאז המצאת האינטרנט. אך אנחנו יכולים לספר לכם כי המצב הוא שונה לחלוטין וכי האינסטגרם קיימת למעשה רק מאז שנת 2010. לאורך השנים אינסטגרם צברה 300 מיליון לקוחות ברחבי העולם והדבר מלמד אותנו על החשיבות העצומה של רשת זו. כחלק מכך ניתן לראות כי רבים מבין כ- 1.5 העוקבים הישראלים באינסטגרם רבים שואלים את מהו דירוג עוקבים באינסטגרם.

דירוג עוקבים באינסטגרם – שלבו בין אירועים מן העולם האמתי לבין האינסטגרם

אז מהו דירוג עוקבים באינסטגרם או שאלה דומה היא כיצד אנחנו יכולים להגיע אל עוד ועוד עוקבים באינסטגרם? נאמר כבר עתה כי אין נוסחת קסם שאתם יכולים לעשות וכך להגיע אל עוד עוקבים. אך ישנם מספר פעולות שאתם חייבים לבצע אם אתם רוצים להגיע לכמה שיותר עוקבים. ללא ספק אחת הפעולות החשובות ביותר שאתם צריכים לבצע זה לצלם אירועים מיוחדים ולא מחיי היום יום. אם אתם מוזמנים אל השקה או פרמיירה של סרט הרי שהדבר הרבה יותר יעניין את העוקבים שלכם וכך תוכלו להגדיל בצורה דרמטית את כמות העוקבים שלכם ולהעלות בדירוג. ככל שתעלו יותר אירועים כך הפופולריות שלכם תגדל ואת זאת אתם צריכים לזכור.

דירוג עוקבים באינסטגרם – נסו להעלות תמונות המגלות עליכם כמה שיותר פרטים

אתם חייבים להבין כי דירוג עוקבים באינסטגרם מושפע מאוד מהשאלה איך אתם מנהלים את החשבון שלכם. עליכם לדעת כי פעמים רבות העוקבים שלכם יחושו מסתורין כלפיכם. המסתורין הזה הוא חשוב ביותר אך ניתן לומר כי לצדו אתם צריכים לגלות טפח או שניים לעוקבים שלכם וכך להגיע אל כמה שיותר עוקבים.

דירוג עוקבים באינסטגרם