המפרסמים גילו את עולמות הדיגיטל ובכך אין כל ספק. אם בעבר פרסום בדיגיטל היה חריג ואחיו הקטן של הפרסום בטלוויזיה הרי שכיום ניתן לומר בפה מלא כי עולם הפרסום הדיגיטלי צומח בקצב מטורף. בכלל ניתן לומר בפה מלא כי חברה שאין לה נוכחות דיגיטלית היא חברה המוותרת על קהל צרכנים עצום אשר צורך את מוצריו רק באמצעות האינטרנט. כמובן שישנן פלטפורמות רבות באינטרנט ועל כן אנחנו צריכים לקבל החלטות מושכלות באיזה פלטפורמה הכי כדאי לנו לפרסם והיכן נותיר חותם עז על הקהל שלנו. נראה כי ללא ספק אחת הפלטפורמות הטובות ביותר לפרסום בטח לדור הצעיר היא באמצעות האינסטגרם. האינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות החזקות ביותר בישראל בטח אצל הדור הצעיר וניתן להגיע שם לחשיפה עצומה בשימוש מושכל ברשת זו. כחלק מכך אנחנו צריכים לבחון דירוג  עוקבים באינסטגרם וזאת בכדי לבחור את האנשים עם דירוג העוקבים הגבוה ביותר.

דירוג עוקבים באינסטגרם – מדוע כדאי לבחון גם את מעורבות העוקבים בפוסט?

כאשר אנחנו בוחרים גבר או אשה עם דירוג עוקבים באינסטגרם גבוה אנחנו יכולים להיות בטוחים כי כך נגיע לקהל הרחב ביותר וכך ניצור אימפקט רציני. אך עלינו לזכור כי דירוג העוקבים הוא לא הדבר היחיד שאנחנו צריכים לבחון ולצדו אנחנו צריכים לבחון דברים נוספים כגון מעורבות העובקבים בפוסטים השונים. באמצעות בחינת המעורבות של העוקבים נוכל לדעת האם הפוסטים הם אפקטיביים והאם הם מעניינים את הגולשים. לא רק זאת אלא שכך יהיה לנו מושג האם יש עוקבים קנויים אצל האדם שבו אנחנו מעוניינים שיפרסם אותנו. על כן זכור תמיד לבדוק גם את מעורבות הגולשים בפוסטים.

דירוג עוקבים באינסטגרם – העזרו בחברת הפרסום שלכם

בחינת דירוג עוקבים באינסטגרם ואת מעורבות הגולשים הן לא תמיד דברים פשוטים. על כן מה שאנחנו יכולים לעשות בכדי להתגבר על הבעיה הזאת הוא להיעזר בחברת הפרסום שלנו. חברת הפרסום יכולה לסייע לנו מאוד ולהבטיח כי נבצע את הבחירה שלנו בצורה החכמה ביותר שיש והטובה ביותר שיש ועל כן היא כה יכולה לעזור לנו ולסייע לנו.